Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Muzyka w Galerii handlowej,pasażu

Strefa użyteczności publicznej jaką jest Galeria Handlowa / Pasaż jest najbardziej specyficzna ze wszystkich – tutaj odpowiednie przygotowanie muzyczne musi być zróżnicowane i przygotowane w taki sposób aby połączyć wszystkie profile, gusta oraz oczekiwania konsumentów w różnych przedziałach wiekowych.

Program musi spełniać restrykcyjne normy, emisja muzyczna musi uwzględniać selekcję i odfiltrowywanie utworów, które mogą okazać zbyt dynamiczne, zbyt głośne, niekiedy drażniące.

Dlatego też program muzyczny przygotowywany jest w gatunku „SOFT” który reprezentuje wiele stacji radiowych w Polsce i na świecie. SOFT oznacza spokojny format z przeznaczeniem dla zróżnicowanego odbiorcy i zróżnicowanej grupy wiekowej. Są to zazwyczaj lekkie utwory pop, r&b, muzyka lat 80-tych i 90-tych, ballady.

Taki program dyskwalifikuje rockowe brzmienia, eliminuje muzykę dance i klubową, a poprzez odtwarzanie największych przebojów, wyselekcjonowanych spośród dziesiątek tysięcy utworów, format ten jest przyjemny dla każdego.

System rotacji i powtarzalności pozwala na określenie przedziału czasowego dla jakiego dany wykonawca lub dana piosenka nie pojawi się ponownie, co wyklucza emisję tych samych utworów lub tych samych wykonawców po sobie, repertuar muzyczny jest bardzo zróżnicowany, spośród tysięcy utworów muzycznych, wybraliśmy tę część, która jest zdecydowanie najprzyjemniejsza, najbardziej chwytliwa i rozpoznawalna. Całość w połączeniu z przekazem reklamowym stanowi idealną spójność i odgrywa niezwykle ważną rolę w działaniach marketingowych.

Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy:

  • Selektywnie przygotowany program muzyczny identyfikuje Twoją działalność, wzmacnia i wzbogaca Twoją markę
  • Jest doskonałym narzędziem marketingu bezpośredniego – Centralnym miejscem informacyjnym - informuje klienta na gorąco o promocjach, wyprzedażach oraz dostarcza wielu praktycznych informacji
  • Modeluje wizerunek muzyczny marki
  • Zwraca na siebie uwagę
  • Pozwala nawiązać silny dialog wewnętrzny związany z identyfikacją konsumenta w miejscu sprzedaży i zachęca tym samym do ponownego odwiedzenia
  • Sprawia, że wizyta konsumenta w miejscu sprzedaży trwa zdecydowanie dłużej niż w przypadku braku bloku muzycznego
  • Pozwala podejmować bezkompromisowe decyzje, związane z zakupem wybranego towaru
  • Wpływa pozytywnie na samego sprzedającego, którego praca w połączeniu z towarzyszącą mu muzyką jest znacznie bardziej wydajniejsza, podnosząc efektywność sprzedaży
  • Zwiększa zyski