Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Muzyka w hotelu,lobby

W zależności od instalacji sieci radiowęzłowej oferujemy kompletny program muzyczno – informacyjny dla hoteli, moteli i innych obiektów tego typu. Czas spędzony w tym miejscu uprzyjemni program , który można usłyszeć w Lobby, na holu lub korytarzu, w zależności od instalacji sieci radiowęzłowej, w bufecie, sali konferencyjnej lub nawet w pokoju hotelowym.

Sieć hoteli może wyróżniać się jednolitą identyfikacją muzyczną (oraz reklamową) poprzez spójny charakter odtwarzania oraz wspólną bazę muzyczną. Klienci w hotelowym lobby, w oczekiwaniu na przyjęcie lub wymeldowanie, albo Ci, którzy przebywają w hotelowej kawiarni, mogą czuć się bardziej zrelaksowani i odprężeni podczas porannej kawy,przeglądu prasy oraz odpowiedniej muzyki emitowanej w tle wraz z odpowiednim doborem przekazu reklamowego.

Przyjemne, lekkie popowe brzmienia lub jazzowe, delikatne utwory zorganizują niezwykle pożądany klimat w obiekcie hotelowym, a wizyta utkwi w pamięci gościa na długi okres, co jednocześnie zachęci do ponownego wyboru tego samego obiektu.

Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy:

  • Selektywnie przygotowany program muzyczny identyfikuje Twoją działalność, wzmacnia i wzbogaca Twoją markę
  • Jest doskonałym narzędziem marketingu bezpośredniego – Centralnym miejscem informacyjnym - informuje klienta na gorąco o promocjach, wyprzedażach oraz dostarcza wielu praktycznych informacji
  • Modeluje wizerunek muzyczny marki
  • Zwraca na siebie uwagę
  • Pozwala nawiązać silny dialog wewnętrzny związany z identyfikacją konsumenta w miejscu sprzedaży i zachęca tym samym do ponownego odwiedzenia
  • Sprawia, że wizyta konsumenta w miejscu sprzedaży trwa zdecydowanie dłużej niż w przypadku braku bloku muzycznego
  • Pozwala podejmować bezkompromisowe decyzje, związane z zakupem wybranego towaru
  • Wpływa pozytywnie na samego sprzedającego, którego praca w połączeniu z towarzyszącą mu muzyką jest znacznie bardziej wydajniejsza, podnosząc efektywność sprzedaży
  • Zwiększa zyski