Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Mzyka w kawiarni,restauracji

Kawiarnia lub restauracja jest miejscem wyjątkowym, gdzie klient przy kawie, w miłej atmosferze może spotkać się z kontrahentami, przyjaciółmi, rodziną, lub po prostu indywidualnie spędzić czas przy lampce wytrawnego wina, dobrej czarnej kawy lub zjeść odpowiednio przygotowany posiłek.

Kawiarnia lub restauracja to miejsca wyjątkowe, gdzie oprawa muzyczna ma kolosalne znaczenie, pozwala na spędzenie czasu przy dobrej kameralnej muzyce, wprowadza odpowiedni klimat, informując zarazem o ofercie miejsca, w którym się znajduje, co pozwala na utrwalenie, poniekąd nieświadomie, informacji, które w tle będą przekazywane. W takich miejscach zapominamy o gitarowych riffach, brzmieniach nowoczesnej muzyki klubowej, czy usypiających balladach. Restauracja, kawiarnia lub miejsce o podobnym przeznaczeniu musi mieć jazzową identyfikację, utwory muszą być kameralne, wspólnie ze słowem oraz rozmową klientów nie mogą tworzyć konfliktu i powodować sytuacji drażniącej. Dlatego w tym przypadku polecamy Cafe Jazz (Smooth Jazz Cafe), gdzie spośród tysięcy największych jazzowych piosenek, wyselekcjonowaliśmy listę najwiekszych, najbardziej chwytliwych, najprzyjemniejszych, których odpowiednia selekcja i emisja utrwali w klientach miejsce, w którym się znajdują, zachęcając jednocześnie do kolejnych odwiedzin.

Cafe Jazz (Smooth Jazz Cafe), to idealny program muzyczny, w którym prezentujemy wyselekcjonowane przez specjalistów utwory w kategoriach Smooth Jazz, Easy listening, Fusion Jazz, Cafe Jazz, Latin Jazz, które w odpowiednio dobrany sposób wywrą wpływ na Twoich klientów. Podczas programu emitujemy informacje związane z prowadzoną przez Ciebie działalnością, informacje o miejscu, w którym znajduje się klient, co godzinę słyszysz automatyczny zegar mówiony głosem lektora, prezentujemy inne informacje o Twojej działalności, wydarzenia, informacje o imprezach, godzinach otwarcia, polecanych pozycjach menu, etc.

W zależności od charakteru lokalu zagramy Ci modern oraz retro (kanał szczególnie polecany dla lokali "w starym stylu")

Niezależnie od tego czy jest to jeden lokal czy sieć lokali, identyfikacja muzyczna utrwala jego nazwę w pamięci konsumenta na trwałe i powoduje, że rozpoznaje on go następnym razem, bez najmniejszego problemu.

Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy:

  • Selektywnie przygotowany program muzyczny identyfikuje Twoją działalność, wzmacnia i wzbogaca Twoją markę
  • Jest doskonałym narzędziem marketingu bezpośredniego – Centralnym miejscem informacyjnym - informuje klienta na gorąco o promocjach, wyprzedażach oraz dostarcza wielu praktycznych informacji
  • Modeluje wizerunek muzyczny marki
  • Zwraca na siebie uwagę
  • Pozwala nawiązać silny dialog wewnętrzny związany z identyfikacją konsumenta w miejscu sprzedaży i zachęca tym samym do ponownego odwiedzenia
  • Sprawia, że wizyta konsumenta w miejscu sprzedaży trwa zdecydowanie dłużej niż w przypadku braku bloku muzycznego
  • Pozwala podejmować bezkompromisowe decyzje, związane z zakupem wybranego towaru
  • Wpływa pozytywnie na samego sprzedającego, którego praca w połączeniu z towarzyszącą mu muzyką jest znacznie bardziej wydajniejsza, podnosząc efektywność sprzedaży
  • Zwiększa zyski