Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Muzyka w sklepie,sieci sklepów

Obsługa sklepu lub sieci sklepów, wiąże się z jednolitą identyfikacją audio w każdym z punktów. Muzyka, którą dobieramy w celu emisji, musi być starannie przygotowana i dopasowana pod konsumenta, który stanowi najwyższy i dominujący odsetek (biorąc pod uwagę grupę wiekową), spośród wszystkich, którzy są klientami Twojego sklepu. Konsument, niezależnie od miejsca w którym się znajduje, niezależnie od miasta czy miejscowości, z chwilą, kiedy przekroczy próg sklepu, który należy do sieci, musi mieć wrażenie, że jest u siebie. Poprzez odpowiednio przygotowany format muzyczny istnieje silne wrażenie jednolitości i utożsamienia się z wybraną siecią sklepów, niezależnie od charakteru prowadzonej działalności i prezentowanej oferty. Dlatego Audio-Marketing w pojedynczym miejscu sprzedaży lub sieci sklepów, identyfikując jedną markę jest niezwykle istotnym czynnikiem, który odgrywa istotną rolę, przy świadczeniu usługi tego typu.

Program muzyczny w sklepie tworzymy na podstawie informacji, jakie otrzymujemy. Dotyczą one głównej grupy docelowej klientów, którzy są potencjalnymi kupcami jak i również innych informacji dodatkowych, związanych z prowadzoną przez Ciebie działalnością.

  • prowadzona działalność (co sprzedajesz, co oferujesz),
  • przeznaczenie sprzedaży poprzez wyznaczenie głównej grupy docelowej (przedziały wiekowe)
  • charakter grupy docelowej oraz charakter Twojej działalności
  • intensywność zmian ofertowych
  • inne ważne informacje.

Sklep z markową odzieżą, sklepy spożywczo-przemysłowe, sklepy z konfekcją damską i męską, sklepy z wystrojem wnętrz, salony firmowe, markety handlowe, markety spożywcze, markety budowlane, restauracje, puby, kawiarnie, pizzerie, inne lokale gastronomiczne...

Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy:

  • Selektywnie przygotowany program muzyczny identyfikuje Twoją działalność, wzmacnia i wzbogaca Twoją markę
  • Jest doskonałym narzędziem marketingu bezpośredniego – Centralnym miejscem informacyjnym - informuje klienta na gorąco o promocjach, wyprzedażach oraz dostarcza wielu praktycznych informacji
  • Modeluje wizerunek muzyczny marki
  • Zwraca na siebie uwagę
  • Pozwala nawiązać silny dialog wewnętrzny związany z identyfikacją konsumenta w miejscu sprzedaży i zachęca tym samym do ponownego odwiedzenia
  • Sprawia, że wizyta konsumenta w miejscu sprzedaży trwa zdecydowanie dłużej niż w przypadku braku bloku muzycznego
  • Pozwala podejmować bezkompromisowe decyzje, związane z zakupem wybranego towaru
  • Wpływa pozytywnie na samego sprzedającego, którego praca w połączeniu z towarzyszącą mu muzyką jest znacznie bardziej wydajniejsza, podnosząc efektywność sprzedaży
  • Zwiększa zyski