Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Badając tendencje i zapotrzebowania rynku, śledząc zmieniające się trendy, oraz najróżniejsze formy promocji firmy i produktów, uwzględniając oczekiwania konsumentów, reklama muzyczna w miejscu sprzedaży stanowi integralną część zabiegów marketingowych.

Autopromocja jest wskazana w celu podniesienia znaczenia firmy, wzmocnienia jej wizerunku i utrwalenia jej w świadomości konsumenta.

Nasze działania cechuje pełen profesjonalizm:

  • doskonała znajomość odpowiedniego doboru utworów muzycznych
  • silne dążenie do osiągnięcia określonego celu
  • wgląd w potrzeby konsumenta oraz oczekiwania sprzedawcy
  • nowoczesna forma lansowania programu muzycznego przy użyciu najnowszych technik multimedialnych
  • niestandardowe funkcje dodatkowe charakteryzujące przygotowany program
  • niezwykle konkurencyjne warunki finansowe przy zachowaniu najwyższej jakości oferowanych usług
  • faktyczne korzyści dla sprzedawcy, związane z emisją utworów słowno-muzycznych
  • TECHNIKA! - Nie daj się zwieść i zawiązać z inną firmą marketingowymi chwytami która zaproponuje Ci "nowoczesny sprzęt" , "najbardziej stabilne i sprawdzone urządzenie" oparte o "własne serwery, wzmacniacze, szafy grające"- żyjemy w XXI wieku - ograniczamy instalację jakiegokolwiek sprzętu do minimum oferując najbardziej stabilne i kontrolowane rozwiązanie, które kiedykolwiek powstało.
  • CBP - Check Before Play. Innowacyjny system sprawdzania charakteru prezentowanego utworu pod względem:

    • popularności
    • dynamiki
    • stylu muzycznego
    • charakteru miejsca sprzedaży
    • wizerunku marki
    • pozytywnego odziaływania...

    Nasza bezkonkurencyjność oznacza, że potrafimy osiągać wyznaczony cel pod względem:

    • merytorycznym
    • muzycznym
    • praktycznym
    • jakościowym