Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Fundamentem prawdziwego Audio-Marketingu jest odpowiednio dobrana baza muzyczna, czyli pakiet utworów, piosenek, które bez dodatkowych bodźców będą oddziaływały pozytywnie na konsumenta.

Audiomarketing nie istnieje bez odpowiedniej filtracji i selekcji muzycznej. Dlatego przez wiele miesięcy, selektywnie wybieraliśmy tylko te nagranie muzyczne, zgromadzone przez wiele lat, aby przygotować zbiór tylko tych najlepszych.

Baza utworów obejmuje tylko te:
  • które zostały przydzielone do odpowiednich kategorii
  • które są prawdziwymi hitami
  • które nie drażnią słuchu
  • które nie są przeciętne
  • które wywołują miłe odczucia,doznania i wspomnienia
  • które pozwalają się „rozerwać”
  • które identyfikują Twoją markę
  • które dobieramy w zależności od specyfikacji prowadzonej przez Ciebie działalności, grupy docelowej oraz miejsca

Baza muzyczna została podzielona w zależności od przeznaczenia na kategorie muzyczne. Zależność przeznaczenia oznacza w tym przypadku charakter miejsca sprzedaży oraz grupę docelową konsumentów, do których kierujemy Ofertę.

Oto przykładowe kanały:

  • All kind of Music (Gatunki łączone: soft pop, lata 80-te, 90-te, r&b, ballady, soft jazz)
  • Pure Jazz (Fusion Jazz, Soul Jazz, Cool Jazz)
  • HipHop Essential (Największe przeboje czystego hip-hopu lata 90's i 2000's)
  • HipHop Light (Największe przeboje lekkiego hip-hopu lata 90's i 2000's)
  • Club-Dance (muzyka taneczna, dance, 90's i 2000's)
  • Club-House (muzyka klubowa, house, 90's i 2000's)
  • Pop/Ballads/Soul 90's i 2000's (Ballady – spokojne utwory gatunku)
  • Soul / R&B (Największe przeboje , lata 90's i 2000's)
  • Radio Show (Mix wszystkiego z wyłączeniem Hip-Hop-u, Club-House, All kind Jazz)
  • Fashion Music (muzyka mody, electro, vocal house, współczesne brzmienia)
  • Smooth Jazz Cafe (nastrojowe, kameralne, jazzowe utwory)

Baza muzyczna jest systematycznie update-owana raz w miesiącu.