Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Dbamy o każdy detal. Bo każdy detal, łącząc się w całość ma ogromne znaczenie.

Priorytetem naszej firmy jest kompletna obsługa podmiotów gospodarczych podczas świadczenia usług audiomarketingu w celu zdecydowanego poprawienia jakości przekazywanych informacji, wzmocnienia i utrwalenia wizerunku marki, emisji wyselekcjonowanych utworów muzycznych, idealnie dobranych, pod kątem melodyki, brzmienia oraz pozytywnego oddziaływania przez specjalistów z branży muzycznej oraz utrwalenia miejsca a także intensywnego przekazu reklamowego.

Główny zakres naszych działań:

  • dbałość o jakość prezentowanego materiału (utworów muzycznych oraz przekazywanych informacji w sieci radiowęzłowej).
  • a) Każdy plik muzyczny lub słowny jest odpowiednio kompresowany;
    b) Poziom prezentowanego materiału jest odpowiednio wyrównywany w celu uniknięcia tkz. wahań poziomów (za cicho / za głośno)
  • przygotowanie programu muzycznego (kompletnej audycji) od momentu otwarcia obiektu do chwili zamknięcia
  • implementacja przygotowanych wcześniej materiałów informacyjnych dla klientów na „antenie” radiowęzła:
  • a) komunikaty reklamowe
    b) informacje o promocjach
    c) automatyczny zegar (informowanie o godzinie)
    d) wkomponowane spoty reklamowe firm zewnętrznych
    e) IDs, czyli jingle radiowe utrwalające wizerunek firmy
    f) szereg opcji dodatkowych: Kalendarium, imieniny, inne informacje
    g) pełne raportowanie muzycznych odtworzeń
  • systematyczna aktualizacja prezentowanego materiału, w tym:
  • a) aktualizacja bazy muzycznej
    b) aktualizacja emitowanych informacji i materiałów reklamowych
    c) konserwacja sprzętu emisyjnego
    d) cykliczne badania skuteczności programu oraz badania opinii publicznej