Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Program muzyczny w sklepie musi być dobrany w oparciu o wywiad z Tobą, dotyczący głównej grupy docelowej klientów, którzy są potencjalnie zainteresowani ofertą i tych, do których swoją ofertę kierujesz. Najważniejsze punkty, których odpowiedzi są nam niezbędne to:

  • prowadzona działalność (co sprzedajesz, co oferujesz),
  • wiek grupy docelowej (wyznaczenie głównej grupy docelowej np.: 15-28 lat, 29-49, inne),
  • charakter grupy docelowej,
  • inne ważne informacje.

Hipermarket, Galeria handlowa, Sklep z odzieżą dla młodzieży, Salon z elegancką odzieżą, Klub fitness, Punkt gastronomiczny, Restauracja, Pizzeria, Pub, Hotel, Targowisko miejskie....

Co je łączy?

Każdy z tych punktów może mieć własną stację radiową, własny przekaz reklamowy. Muzykę emitowaną przez cały dzień, oprawioną indywidualnymi jinglami i odpowiednio przygotowanymi komunikatami, selektywnie wybrane bloki muzyczne w zależności od wieku grupy docelowej głównych klientów. Bez Twojej ingerencji. Automatyczny ON rano i OFF wieczorem. Systematycznie aktualizowana baza danych, dodawanie nowych nagrań do emisji, Twoja identyfikacja audio w Twoim miejscu, informowanie o godzinie, informowanie o promocjach i muzyka, muzyka, muzyka, dobrana specjalnie pod klienta.