Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

» Produkcja i emisja spotów reklamowych» Sposoby emisji spotów reklamowych» Oferta cenowa

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Produkcja i emisja spotów reklamowych

Produkcję spotów reklamowych przygotowujemy na zlecenie różnych podmiotów, gdzie ich przeznaczenie i emisja odbywa się na różnych polach eksploatacji: stacje radiowe eterowe, internetowe, sieci radiowęzłowe (hipermarkety, sklepy, galerie handlowe, punkty usługowe).

Podczas produkcji spotów reklamowych systematycznie współpracujemy z firmą Multifonika.net, której powierzamy część zadań do realizacji. Klienci których obsługujemy, otrzymują materiał wysokiej jakości z pełnym przekazaniem praw autorskich do wykorzystania na różnych polach eksploatacji i przeznaczenia. W przypadku obsługi programu radiowęzłowego, charakter reklam dźwiękowych dostosowany jest do charakteru emitowanego programu muzycznego.

EMISJA SPOTÓW REKLAMOWYCH

Emisja spotów reklamowych w przygotowywanych przez nas programach odbywa się w określonych godzinach, w wyznaczonych blokach reklamowych z pełnym raportowaniem ilości odtworzeń spotu reklamowego, dokładnych godzinach odtworzeń oraz ew. przelicznikiem wartości kwotowej (co umożliwia wielu sieciom sprzedawać reklamę na terenie własnego obiektu). Całość w formie raportu jest drukowana i stanowi wyraźny dowód faktycznej emisji materiałów reklamowych.